+380 (95) 767-72-64
Search

Ефективна стратегія продажів від Tivoli

Що стосується питання пріоритетів в роботі на експортний чи внутрішній ринок, то група компаній Tivoli вже давно обрала для себе ефективну стратегію продажів, яка базується за принципом розподілу ризиків, так само як і багато відомих європейських та американських компаній. Ви можете придбати автомобіль Mercedes-benz не тільки в Німеччині, чи не так? Так само і продукцію Tivoli ви можете придбати не тільки в будь-якому куточку України в наших фірмових магазинах або у наших дилерів, а також і в Європі, Азії, Північній та Південній Америці у наших представників. Під час світової кризи, пов’язаної з COVID-19, виробництво Tivoli не тільки не припиняло своєї роботи ні на день, але й обсяги виробництва не зменшилися, навіть наприкінці року збільшилися в порівнянні з докризовим 2019 роком. Ми цього досягли завдяки великій кількості клієнтів (рітейлерів, холсейлерів) у всьому світі, адже зниження попиту, через карантин, на дерев’яні меблі в деяких країнах було компенсоване збільшенням попиту в інших. В цей складний період нам допомогло те, що нові клієнти бачили наші стільці й столи не тільки на картинках та в інтернеті, але й раніш, до пандемії, на інтерконтинентальних виставках, в яких ми активно брали участь. Саме тому міжнародні партнери не боялися замовляти продукцію Tivoli, адже знають, що ми можемо задовільнити потреби найвибагливіших клієнтів. Наш досвід доводить, що широка географія замовників по всьому світу дає змогу не залежати від різних форс-мажорних ситуацій у світовій економіці чи конкретній країні. Тим не менш, ми прикладаємо значні зусилля для ефективних продажів на внутрішньому ринку. Навіть в карантин, при закритті всіх меблевих магазинів та шоурумів в Україні, Tivoli продовжує працювати в інтересах клієнтів, виконуючи безконтактні доставки замовлень, здійснених через мережу Інтернет, тобто внутрішні продажі не зупиняються ніколи. Tivoli не тільки за експорт, не тільки за продажі в Україні – ми за те і інше разом! Сподіваємось, що світова пандемія скоро закінчиться, і команда Tivoli буде мати змогу взяти участь в меблевих виставках та знайти нових клієнтів як в Україні, так і за кордоном.

Як обрати тканину для оббивки стільців

Наш досвід в оббивці стільців дає нам право допомогти Вам з безпомилковим вибором. Адже, хто як не ми знає, як же важко знайти тканину, яка буде радувати око кожен день протягом усього періоду використання меблів. Наш імпорт-менеджер пропонує Вам задати собі кілька питань при пошуку / вибору тканини:
  • Яку тканину ви використовуєте зараз?
  • Подобається Вам вона чи ні?
  • Які позитивні і негативні якості цієї тканини?
  • Для виготовлення яких меблів мені необхідна ця тканина?
Ось кілька корисних рекомендацій, якими Тіволі постійно керується: - знайдіть натхнення; - замовте зразки; - думайте за межами; - правильно підрахуйте скільки тканини Вам необхідно і пам'ятайте, Ви вибираєте тканину на довгий період і вона Вам повинна подобатися на всі сто відсотків, тому що якщо вона не подобається Вам зараз, то навряд чи Ви полюбите її потім :)

Тіволі і карантин

Ми вижили. Крім того, за час карантину ми не втратили оберти виробництва та продажів. Ми, компанія Tivoli, готові відверто розповісти про «наш» карантин. З 2015 року Tivoli є учасником міжнародних інтерконтинентальних виставок ( IMMCOLOGNE, HIGH POINT MARKET, LAS VEGAS MARKET) та за останніх п’ять років нам вдалось збільшити список партнерів з 4 країн до 24 країн, саме країн. Це означає, що наші стільці та столи Ви можете зустріти в 24-ти країнах Світу :) Під час епідемії COVID-19 в багатьох країнах громадяни отримували фінансову підтримку від уряду своєї держави, таким чином не зважаючи на карантинні обмеження люди продовжували жити своїм буденним життям, закінчувати ремонти або переоблаштовувати свої домівки. Звісно, не всі 24 країни-партнери мали таку допомогу, тому не всі наші клієнти були активними в період карантину, але велика кількість заокеанських та скандинавських баєрів тільки збільшували свої замовлення і надсилали їх майже кожен тиждень з проханням виконати ASAP, адже їх інтернет-магазини з доставкою були на піку популярності! Таким чином, компанія Tivoli, маючи зобов’язання перед іноземними партнерами робила все щоб виконати їх якісно і в визначені строки. Зокрема, за період карантину Tivoli підписали договір поставки з компаніями з Коста-Ріки, США та я Мексики та вже відправили перші контейнери з меблями. Ось такий насправді простий секрет успіху - широка географія партнерів, що дає змогу не залежати від певних форс-мажорних ситуацій в Світі чи в конкретній країні. Tivoli бажає всім міцного здоров’я та неймовірних бізнес успіхів!
Догори
Товар додано у ваш кошик